نظرات شما در این پست
بخرید و فقط حال کنید (نظر یادتون نره)
خرید اینترنتی در سال 92
جمعه 2 فروردين 1398برچسب:, :: 16:32 :: نويسنده : sepehr jumper
آخرین نظرات خوانندگان

اميد اسدي

2 فروردين 1392 13:57
 
سلام سال نو مبارك ... من اميد اسدي هستم خيلي خوش حالم كه با سايتتون اشنا شدم و خوش حال مي شم كه شما هم با سايت بنده اشنا شويد ...درضمن اگر مطالب سايت منو تو سايتتون كپي كنيد خوش حال تر هم مي شم ... منتظرتون هستم

http://2dto3d.ir
[Web] - [E-Mail]

 

حامد

2 فروردين 1392 3:38
 
سلام علیکم!

به! عجب وبلاگ توپی!ایول بابا دست مریزاد! خوبی؟! خوشی؟! وبلاگ جالبی داره از بدو ورود دارم پست های وبلاگتو می خونم

من یه تالار گفتگو باز کردم می بینم شما هم پست باحالی میزنی...میگم اگه میشه بیای انجمن من و فعالیت کنی

در مقابل می تونی وبلاگ خودتو برای همه به نمایش بگذاری!

با افزایش فعالیت سمت کاربری شما هم افزایش می یابد

آدرس انجمن : www.forum.zigzal.ir



موفق باشی
پاسخ:حتما میام به انجمن با اینکه قبلا عضو شدم
[Web] - [E-Mail]

پیج رنک گوگل

2 فروردين 1392 2:50
 
همه دنبال افزایش رتبه تو گوگل افتادن منم می خوام با شما بلینکم شاید برا منم خبری شد


بیا تو سایت من تبادل آدرس کنیم تا این پیج رنک گوگل آپدیت نشده


منتظرم


مهناز
پاسخ:من از همین الان با شما و بخاتر شما در پیوند های وبم قرار دادم
[Web] - [E-Mail]

سارینا

2 فروردين 1392 2:33
 
سلام



خوبی گلم؟



به ما هم سر بزن



http://dl.xco.ir/bazaryabi





منظرتم زود بیا
پاسخ: منتظر نباش چون اومدم
پاسخ:تو کجا رفتی الکی میگی اومدم
پاسخ:من رفتم همون موقع که خوندم رفتم
[Web] - [E-Mail]

دوستان باتوقی

2 فروردين 1392 1:15
 
سلام دوست عزیز! چند لحظه بیشتر وقتتو نمیگیرم! دوستداری دوستای جدید پیدا کنی وبلاگ یا سایت خودتو به دوستای جدیدت معرفی کنی؟ برای خودت یک گروه داشته باشیو مطالبتو به دیگران هم به اشتراک بگذاری چه از نوع عکس. فایل متن وفیلم! پس بجمع دوستان جدید خودت بپیوند تا علاوه بر اینکه وبلاگ وسایت خودتو به دوستای جدیدت معرفی میکنی مطالب زیبای خودت روهم به دوستانت به اشتراک بزاری و از فضای تنهای مجازی به یک جای گروهی شلوغ بیا. یه فیس بوک تمام ایرانی ! شبکه اجتماعی پاتوق من وتو بچه های پاتوق همه منتظرتن.
[Web] - [E-Mail]

m

1 فروردين 1392 13:49
 
سلام من monstory rebord رو می خوام چه قدر میشه؟
پاسخ:هر کارت 700 تومان میباشد و اگه بخوا با پول پیک حساب کنم 1000تومان میشه
[Web] - [E-Mail]

 

1 فروردين 1392 3:33
 
سلام بزرگترین و جدیدترین سیستم تبادل لینک افتتاح شد تا فرصت باقیست اولین نفر باشید که وبلاگ خود را ثبت می کنید
ممنون از شما
[Web] - [E-Mail]

پیج رنک گوگل

1 فروردين 1392 2:18
 
همه دنبال افزایش رتبه تو گوگل افتادن منم می خوام با شما بلینکم شاید برا منم خبری شد


بیا تو سایت من تبادل آدرس کنیم تا این پیج رنک گوگل آپدیت نشده


منتظرم


مهناز
پاسخ:ممنون که به وبم سر زدید ولی من اصلا تبادل لینک نمیکنم هیچوقت
[Web] - [E-Mail]

پیج رنک گوگل

1 فروردين 1392 2:11
 
همه دنبال افزایش رتبه تو گوگل افتادن منم می خوام با شما بلینکم شاید برا منم خبری شد


بیا تو سایت من تبادل آدرس کنیم تا این پیج رنک گوگل آپدیت نشده


منتظرم


مهناز
پاسخ:ممنون که به وبم سر زدید ولی من اصلا تبادل لینک نمیکنم هیچوقت
[Web] - [E-Mail]

 

1 فروردين 1392 2:00
 
سلام وبلاگت انصافا خوبه شما هم شنیدی قراره رتبه بندی گوگل آپدیت شه بیا با هم تبادل لینک کنیم تا هر دوتامون افزایش رتبه داشته باشیم


منتظرتم


مین
پاسخ:ممنون که به وبم سر زدید ولی من اصلا تبادل لینک نمیکنم هیچوقت
[Web] - [E-Mail]

حامد

1 فروردين 1392 1:39
 
سلام علیکم!

به! عجب وبلاگ توپی!ایول بابا دست مریزاد! خوبی؟! خوشی؟! وبلاگ جالبی داره از بدو ورود دارم پست های وبلاگتو می خونم

من یه تالار گفتگو باز کردم می بینم شما هم پست باحالی میزنی...میگم اگه میشه بیای انجمن من و فعالیت کنی

در مقابل می تونی وبلاگ خودتو برای همه به نمایش بگذاری!

با افزایش فعالیت سمت کاربری شما هم افزایش می یابد

آدرس انجمن : www.forum.zigzal.ir



موفق باشی
پاسخ:حتما یه سری میزنم ولی فعلا سرم شلوغه به هر حال ممنون
[Web] - [E-Mail]

مانی

1 فروردين 1392 0:50
 
سلام خبر آپدیت پیج رنک گوگل همه جا پیچیده من هم دلم میخواد پیج رنکم بره بالا بیا تبادل لینک کنیم اگر موافقی بیا تو سایت من لینکت را ثبت کن
پاسخ:من هر گز هیچوقت تبادل لینک نمیکنم
[Web] - [E-Mail]

 

تک دختر

1 فروردين 1392 0:33
 
سلام عزیز دلم

بدو بیا: سایت تفریحی دختران "سایت تفریحی تک دختر"

*آقا پسرا هم میتونن بیان ها*

www.takdokhtar.ir

همراه با انجمن تفریحی

www.forum.takdokhtar.ir

بدو بیا که پر از عشق و حاله

راستی چند تا مدیر هم برای بخش های انجمن میخوایم، اگه دوست داشتی مدیر شی به admin پیام خصوصی بده

تازه میتونی وبلاگت رو تو تک دختر ثبت کنی تا به دلیل الکسای بالای تک دختر رتبه وبلاگت تو الکسا افزایش پیدا کنه و بازدیدت زیاد بشه

www.takdokhtar.ir/linking

یه سیستم جالب هم داریم به اسم لاوومتر که میتونی توش اسم خودت و عشقت رو وارد کنی و ببینی درصد عشقتون چقدره

www.takdokhtar.ir/lovometr

عکس ها و فایل های وبلاگت رو هم میتونی تو آپلود سنتر تک دختر با سرعت خیلی زیاد آپلود کنی

www.takdokhtar.ir/upload
[Web] - [E-Mail]

کاستزبوک

1 فروردين 1392 0:17
 
با درود و احترام،



از مطالب مفید شما سپاسگزارم. با توجه به وبلاگ خوب و مفید شما و شرایط اقتصادی کنونی شاید معرفی کاستزبوک (Costsbook) به عنوان دفترچه هزینه روزانه مفید و ضروری باشد.www.costsbook.com

کاستزبوک یک نرم افزار مدیریت مالی شخصی آنلاین است. امکاناتی مانند مدیریت هزینه ها، مدیریت درآمدها، مدیریت بدهی و طلب، مدیریت چکها و.... را در اختیار شما قرار میدهدتا بهتر به مدیریت اقتصاد فردی و خانوادگیتان بپردازید و برای آینده ای روشن برنامه ریزی نمایید. www.costsbook.com. با ما در "تماس" باشید و در صفحه خود با ما به فرهنگ سازی بپردازید.



با سپاس
[Web] - [E-Mail]

یاشار

30 اسفند 1391 12:14
 
سلام وبلاگ زیبایی داری . به منم سر بزن . ممنونم
سرزدم
پاسخ:من سر زدم
[Web] - [E-Mail]

 

امیر محمد22
30 اسفند 1391 12:12
 
بابا ایول خیلی باهالی
[Web] -

یاشار

30 اسفند 1391 12:05
 
سلام خوبین ؟ عیدتون مبارک ، وبلاگ زیبایی داری . به منم سر بزن . ممنونم
پاسخ:ممنون حتما سر میزنم
[Web] - [E-Mail]

 

مریم
30 اسفند 1391 11:39
 
دیگه وقتشه ...
پاسخ:خانوم چی وقتشه؟
[Web] - [E-Mail]

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 5370
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1